  • Data: 2009-08-13 17:13:09
    Temat: Re: Santander Consumer Bank II
    Od: "Edel" <e...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zgłosił od razy na policję przywłaszczenia samochodu w chwilli gdy koleś
    > przestał płacić raty?

    Też się nad tym zastanawialem. W pewnych srodowiskach ludzie nie kwapia sie
    aby tak od razu donosic na kumpli, znali sie dlugo... nie wiem.

    > czekał sobie spokojnie. No bez jaj niezdawał sobie sprawy z tego co sie
    > może stać?

    Glupota i naiwnosc

    > A co do wyłudzenia... tak nastąpiło wyłudzenie kredytu.

    Jesli juz to tylko tej jego czesci, ktora nie zostala splacona. Tego, co
    zostalo splacone - nie da sie wyludzic. Moim zdaniem gosc moze poniesc
    odpowiedzialnosc wylacznie w zakresie tej kwoty, ktora pozostala do splaty,
    a nie calosci. Zobaczymy - jak sie to dalej potoczy.

    Zgadzam sie tez calkowicie z faktem popelnienia przestepstw przez bank -
    zawiadomienie o przestepstwie przy jednoczesnej sprzedazy dlugu i to w
    kwocie jego calosci a nie naleznej reszty - to jest ewidentna proba
    wyludzenia. Powiem wiecej - zwykle zlodziejstwo ukryte pod czapka naleznych
    wierzytelnosci. Na temat asesora nie bede sie wypowiadal - moge tylko
    domniemac, ze gdyby go stary wbil w sciane to mialby przynajmniej na czym
    czapke wieszac, a tak.. nawet policjanci narzekaja na dupkow, ktorzy tworza
    buble prawne a im kaza tworzyc do nich dowody. Wart pac paca - pac palaca.

    Pzdr
    Edel