  • Data: 2009-08-13 17:02:31
    Temat: Re: Santander Consumer Bank II
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    Edel ni au koto ha itsumo tanosii

    > To jest asesor prokuratury nie sadu - czyli osoba mogaca prowadzic
    > dochodzenia pod nadzorem prokuratora nadrzednego z ograniczonymi
    > uprawnieniami. Do podstawowki?..

    Wszak to tam uczą że 2 + 2 = 4. I choćby największy geniusz spłakałby się
    krwawymi łzami, tej zasady nikt jeszcze nie złamał. Nawet w przypadku liczb
    zespolonych obowiązuje żelazna logika. Ale widać według prokuratury zadziała
    każda bzdura. Ciekawe że nie zażądał spłaty 500 tyś, albo i 500 mln, takie
    same "mądrości".
    A co do niewiedzy, on nie ma obowiązku wiedzieć, ale ma obowiązek wezwać
    biegłych, którzy się na takich sprawach znają.

    > Ja bym go lepiej wyslal w kosmos...

    Lepiej do gaju z małpami. Może jakby pokrzyczał uhu uhu to by się sprawdził.

    --
    ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie
    ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.