eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)? › Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
  • Data: 2021-04-16 15:33:12
    Temat: Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 16 Apr 2021 14:43:33 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Rzetelny, czyli jaki procent błędów?

    Nie wiem, ale zeby to mialo sens, to bledow na poziomie kilku % co
    najwyzej.

    tak na szybko
    https://virologyj.biomedcentral.com/articles/10.1186
    /s12985-021-01489-0
    https://www.scielo.br/scielo.php?pid=S0104-423020200
    00700880&script=sci_arttext

    Moze cos wyczytasz :-)

    > Sądzę, że po pierwsze inne nieleczone choroby, a po drugie opóźnienie
    > pomocy spowodowane procedurami antycovidowymi. Jeśli karetka czeka z
    > pacjentem pod szpitalem kilka godzin na wynik COVID, to nie ma jej dla
    > innego pacjenta.

    Byc moze.
    Ale jeszcze chyba mamy wysyp chorych z "problemy oddechowe, zalecany
    respirator". I pozytywny test na CoV.
    Gdzies tam jeszcze utrata wechu i/lub smaku, rzekomo charakterystyczny
    obraz rentgenowski pluc ... myslisz, ze by nie zauwazyli rozbieznosci
    miedzy objawami a testami ?

    > Moim zdaniem będzie skandal, bo szczepimy się na COVID sprzed roku.

    Niekoniecznie.
    Skoro testy PCR sa na rozne odmiany tego wirusa, to sie po prostu
    dowiemy ktore szczepionki sa na ktore odmiany nieskuteczne.
    Nikt nie obiecywal, ze beda na nowe dzialaly.

    https://www.bbc.com/news/health-55659820
    https://www.bbc.com/news/world-latin-america-5673180
    1

    J.