eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)? › Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
  • Data: 2021-04-16 14:18:49
    Temat: Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.04.2021 o 14:04, J.F napisał:

    > Jakie wyroki i o co byla sprawa ?

    ostatni był w Austrii:
    https://www.salon24.pl/u/piko/1124900,testy-pcr-nie-
    nadaja-sie-do-diagnozy-wyrok-sadu-w-austrii

    > Ale na przeziebienie smiertelnosc jest mniejsza.

    tyle, że wcześniej przeziębienie leczono, teraz się nie leczy, a
    wszystko blokuje, stąd różnica. W zeszłym roku doszła jeszcze kwestia
    nowości tego wirusa.

    > Bo po prostu nikt jeszcze nie wie, jak to w dlugim okresie wyglada.
    > Ale - czwartej fali spodziewam sie znacznie szybciej.

    Latem nie jest czas sprzyjający tym wirusom, więc ilość chorób wzrośnie
    znowu na jesieni.

    > No i wirusy mutuja, to sie nie ma co dziwic, ze moze powstac taki
    > odporny na szczepionke.

    Tak, a koronawirusy, podobnie jak wirusy grypy mutują szybko. Dlatego
    napędzanie paniki jest dobre dla firm produkujących szczepionki i tych
    co pośredniczą w ich dostarczaniu. Chyba, że przestaniemy się bać i
    zaczniemy żyć normalnie.

    --
    http://kaczus.ppa.pl