eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)? › Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
  • Data: 2021-04-16 14:04:15
    Temat: Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 16 Apr 2021 12:05:39 +0200, Tomasz Kaczanowski wrote:
> [...]
    -19-in-positive-tests/

    > Tak
    > Pierwsze wyroki sądów to potwierdzają

    Jakie wyroki i o co byla sprawa ?

    > przeziębienie (koronawirusy wywołują przeziębienia nie od roku, ale dłużej)

    Ale na przeziebienie smiertelnosc jest mniejsza.

    Tu nawiasem mowiac tez jest ciekawie
    https://euromomo.eu/graphs-and-maps/

    Widac ostry pik w Hiszpanii, Anglii, Portugalii, Francji, Belgii,
    Niderlandach, sredni np Wloszech, Szwajcarii, Sloweni, Szwecji,

    a prawie nie bylo na Cyprze, Malcie, Danii, Norwegii, Luksemburgu,
    Estonii, Finlandii, Wegrzech, Irlandii, Walii,

    No chyba, ze to nie kwestia wirusa, a statystyki - te ich Z-score
    to dzielone przez standardowa dewiacje - jesli w danym kraju byl
    wczesniej duzy rozrzut, to moze nie wyglada wykres na grozny ...

    > Już się do tego przygotowują, mówiąc o konieczności kolejnej dawki za
    > kilka miesięcy.

    Bo po prostu nikt jeszcze nie wie, jak to w dlugim okresie wyglada.
    Ale - czwartej fali spodziewam sie znacznie szybciej.

    No i wirusy mutuja, to sie nie ma co dziwic, ze moze powstac taki
    odporny na szczepionke.

    J.