  • Data: 2009-01-14 14:14:26
    Temat: Re: Samowolny chrzest
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z środa 14 styczeń 2009 10:15
    (autor krys
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gkkagn$7bf$1@inews.gazeta.pl>):

    > Wydawało mi się, że jesteśmy w Polsce. A dziecko zostało podrzucone. Do
    > kościoła. Można więc przypuszczać, że że ortodoksyjna muzułmanka nie jest
    > matką dziecka. Ksiądz zrobił to, co mu nakazuje wyznawana religia.

    I bardzo dobrze, ja to przecież popieram i negowałem marudzenie Sebcia. Po
    prostu wykazałem drobną nieścisłość w twierdzeniu Roberta.

    > dziecko w przyszłości może się wypiąć na chrzest i zostać ortodoksyjnym
    > muzułmaninem, wojującym ateistą a nawet wyznawcą judaizmu.

    Co nie znaczy, że samo ochrzczenie może być zupełnie neutralne dla jego
    matki. I w tym zakresie Sebcio ma rację. Aczkolwiek owszem, sama oddała do
    KK, więc /dev/spaduwa w razie wątów.

    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.