  • Data: 2009-01-14 13:06:03
    Temat: Re: Samowolny chrzest
    Od: armar <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Azja pisze:

    > Już znalazła, czyli teraz może pójść :) O ile jej nie pozbawią praw
    > rodzicielskich.

    Zdarza się, że księża zostają ojcami...
    Celibat to nie jest środek antykoncepcyjny,
    jak również nie zakazuje on współżycia (a jedynie małżeństwa).

    Jeśli ten właśnie ksiądz jest ojcem (kilkoro dzieci
    tak się zwracało do księży - sam słyszałem),
    to pozostawienie dziecka pod opieką ojca przestępstwem nie jest.

    --
    Pozdrawia Marek