  • Data: 2009-07-11 23:49:27
    Temat: Re: Samochody na parkingu - chyba porzucone
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wonski" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h3a5mn$dt0$1@news.onet.pl...
    > Witam serdecznie
    >
    > Mam pod blokiem taką sytuację - na około 40 miejsc parkingowych 7 jest
    > zajętych
    > przez samochody z kartką "sprzedam" i numerem telefonu, i 4 wraki, które
    > stoją
    > od roku i niszczeją (bez tablic) oraz 2 na niemieckich numerach, ale
    > zamiast
    > blaszanych tablic są z plexi (czyli sprowadzone - moje auto tak miało jak
    > kupiłem)
    > Czy można jakoś pozbyć się ich i odzyskać brakujące miejsca parkingowe?
> [...]

    A parking jest prywatny? Bo jeśli ogólnodostępny, to niewiele możesz.
    Każdemu przecież wolno zaparkować. Chociaż co do pojazdów-wraków bez
    tablic, zgłosiłbym ten fakt na policję. Bardzo prawdopodobne, że kiedyś
    kradzione, a potem porzucone z powodu braku możliwości sprzedaży. W taki
    sposób znaleziono kiedyś moje auto, z którym się pożegnałem, a które stało
    sobie parę miesięcy na osiedlowym parkingu, jakieś 300 km. od mojego
    miejsca zamieszkania .