  • 1. Data: 2009-07-11 13:56:43
    Temat: Samochody na parkingu - chyba porzucone
    Od: wonski <p...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie

    Mam pod blokiem taką sytuację - na około 40 miejsc parkingowych 7 jest zajętych
    przez samochody z kartką "sprzedam" i numerem telefonu, i 4 wraki, które stoją
    od roku i niszczeją (bez tablic) oraz 2 na niemieckich numerach, ale zamiast
    blaszanych tablic są z plexi (czyli sprowadzone - moje auto tak miało jak
    kupiłem)
    Czy można jakoś pozbyć się ich i odzyskać brakujące miejsca parkingowe?
    Domyślam się, że w przypadku tych z informacją o sprzedaży nie można nic zrobić,
    ale co z tymi bez tablic i z notabene chyba nielegalnymi (z plexi, bez naklejek
    homologacyjnych) tablicami?

    Paweł 'wonski' Bohdal
    GG # 1236285 LRU # 275820
    Your mouse has moved.
    Windows must be restarted for the change to take effect.

  • 2. Data: 2009-07-11 17:55:02
    Temat: Re: Samochody na parkingu - chyba porzucone
    Od: news-gazeta <n...@g...pl>

    wonski pisze:
> [...]
    > ale co z tymi bez tablic i z notabene chyba nielegalnymi (z plexi, bez naklejek

    zgłosić do straży miejskiej, ustalą właściciela albo i nie,
    na pewno nie zostawią tego (wraki).

    Pozdrawiam - Darek.

  • 3. Data: 2009-07-11 23:49:27
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "wonski" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zrobić,
    > ale co z tymi bez tablic i z notabene chyba nielegalnymi (z plexi, bez

    A parking jest prywatny? Bo jeśli ogólnodostępny, to niewiele możesz.
    Każdemu przecież wolno zaparkować. Chociaż co do pojazdów-wraków bez
    tablic, zgłosiłbym ten fakt na policję. Bardzo prawdopodobne, że kiedyś
    kradzione, a potem porzucone z powodu braku możliwości sprzedaży. W taki
    sposób znaleziono kiedyś moje auto, z którym się pożegnałem, a które stało
    sobie parę miesięcy na osiedlowym parkingu, jakieś 300 km. od mojego
    miejsca zamieszkania .