  • Data: 2006-07-17 00:22:44
    Temat: Re: Sądowe terminy to kpiny !!!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    romeo wrote:
    > Proszę o pomoc w zredagowaniu skargi do Strasburga na Sądy Warszawskie które
    > kpią sobie z wszelkich ludzkich potrzeb i nie mają żadnych ustawowych terminów
    > do rozpatrywania spraw.

    A jak ty sobie wyobrażasz ustawowy termin rozpatrzenia sprawy? Pomyśl
    trochę... bo jeszcze trochę, to skargi do Strassburga zaczną sądy pisać
    na obywateli ;->

    > Moja trwa już ponad trzy lata i nie widać końca.Chodzi o

    To jeszcze nie tak długo. Moja sprawa od złożenia do klauzuli
    wykonalności zajęła 2,5 roku (prawie 2 lata czekałem na wejście na
    wokandę) a była to prosta sprawa o zaległą zapłatę, która skończyła się
    po ledwo dwóch rozprawach.

    > duże pieniadze spadkowe którymi dysponuje uczestniczka rozpraw.Niedługo mam
    > zamiar umrzeć-bo nie jestem młody-a wiem że sprawa jest dla mnie wygrana.Boję
    > się że nie zdążę zadysponować pieniędzy(jak nie zostaną roztrwonione za

    Pech. Do grobu ze sobą pieniędzy nie zabierzesz.

    > przyzwoleniem Sadu) moim dzieciom a to oznacza że następne pokolenie będzie się
    > procesowało.Koło sie zamyka.

    Takie życie. Sądy są zawalone, każdą sprawdę trzeba porządnie rozpatrzyć
    (bo jakby wszystko było "na chybcika" robione, to potem ludzie by
    pyskowali, że wszystko byle jak), strony czasem kombinują ile mogą, żeby
    przedłużyć i utrudnić, więc to wszystko trwa.

    Myślisz, że tupniesz nogą, jak mała dziewczynka, i zaraz wszystko będzie
    pod nos podsunięte? Nie ma tak dobrze.

    A jakby ludzie poważnie podchodzili to kwestii testamentu, to by takich
    problemów prawie w ogóle nie było. Miej pretensje do zmarłego, że nie
    zostawił porządnego dokumentu.