  • Data: 2013-01-28 15:31:57
    Temat: Re: Sąd wymaga poświadczenia podpisów
    Od: Olgierd <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 28 stycznia 2013 14:24:56 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

> [...]
    któremu nie trzeba nic podrabiać do rejenta, i nawet ten mityczny "kwalifikowany
    podpis cyfrowy" jest jak najbardziej prawidłowy -- ale jak się ostatnio o tym
    dowiedziałem, to padłem.

    > To może choć jakimś linkiem rzucisz? :)

    Ano właśnie linka nie ma.
    Ale w sumie mogę napisać: idziesz do urzędu miasta ze swoim zdjęciem, składasz
    wniosek -- w związku ze zgubieniem dowodu osobistego -- o nowy dowód.
    Oczywiście na dane całkowicie innej osoby, dzięki czemu później możesz
    wszystko:

    - rejestracja w CEIDG
    - kredyty
    - sklep internetowy
    - e-podpis megakwalifikowany (a jakże)
    - notariusz (a jakże)

    Jeśli ofiara nie ma w zwyczaju za często odwiedzać urzędów, ani nie ma np.
    profilu ePUAP (i nawyku logowania się do niego powiedzmy co tydzień ;-), to się nawet
    w tym nazbyt szybko nie połapie.

    Dla mnie to dowód na to, że owe dowody to przekleństwo, ponieważ dziś
    nie ufa się ludziom ale jakimś kawałkom plastiku.

    --
    Olgierd
    [reklama] wirtualna kancelaria prawna http://LegeArtis.org.pl [/reklama]