  • Data: 2008-02-14 14:06:44
    Temat: Re: Sad grodzki - wyrok nakazowy
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@_WYTNIJ_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "emes" <z...@n...zawsze.pl> napisał
    > wacham sie nad zlozeniem tego sprzeciwu, aczkolwiek do jasnej cholery
    > szlag mnie trafia na tego czlowieka ktory tylko dlatego ze mrugnalem
    > swiatlami zeby sie troche odsunal (jechal przy srodku, no ale wolno mu)
    > poszedl na policje. Emeryt ktory dla rozrywki lubi karac kierowcow? Stary
    > ubek?

    Pierwsze pytanie: W którym miejscu miała miejsce sytuacja- czy w ogóle
    występują tam ciągłe linie?
    Drugie pytanie: W jakiej odległości od ciągłej linii wyprzedzałeś?
    Z jaką prędkością obaj jechaliście?
    Czy było pobocze z prawej strony-jak szerokie, oznaczone znakiami poziomymi?
    Jak szeroki był wasz prawy pas?
    Czy coś jechało z przeciwka?