  • Data: 2007-11-20 21:08:31
    Temat: Re: Sad grodzki czy mandat ??
    Od: "Yzedef" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To jeszcze masz szansę wyboru między mandatem a sądem grodzkim?
    > To weź mandat. Twoje nieustąpienie pierwszeństwa jest ewidentne i o ile w
    > sądzie grodzkim nie koniecznie musi być "dużo więcej", to zależy od twojej
    > postawy, ale na pewno nie będzie taniej, bo dojdą jeszcze koszty rozprawy.
    > Zgaduje 80 zł, albo coś koło tego. Myślę, że sędzia tymi 300 zł tez się
    > zadowoli, ale jak się będziesz stawiał to pamiętaj, że sąd nie jest
    > ograniczony do 500 zł.
    >
    > Niezaleznie od tego sprawę o uszkodzenie mienia jak najbardziej możesz
> [...]

    mam szanse.. do dobrowolnego poddania sie karze.. tylko tak jak napisalem
    wyzej mam te pare "ale" wlasnie...
    zglosilem od razu sprawe o uskzodzenie i zeby go scjgali.. a co do uszkodzen
    sa ewidentne mam piekny slad na tylnym blotniku jego buta.. zrobil to z
    wyskoku w biegu wiec powaznie go wgjal :)) smiesnzy typ potem spieprzal
    przez park gonilem go a jak policja przyjechala to mowil im ze uciekal bo
    bal sie ze chce go pobic :))