  • Data: 2007-11-20 22:46:36
    Temat: Re: Sad grodzki czy mandat ??
    Od: "Yzedef" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czyli żaden mandat, tylko sąd grodzki, ale bez rozprawy. Koszta sądowe i
    > tak będą. Jak chcesz możesz iść do sądu. Jak cię ktoś poprze, że on za
    > tobą biegł, żeby cię dogonić i nikogo na przejściu nie było, to masz
    > szanse.
    > Pamiętaj, że sprawa będzie pod kątem nieustąpienia pierwszenstwa nie tylko
    > temu gościowi, ale w ogóle. Zależy co powiedzą świadkowie, jak tłoczono
    > tam było, ilu pieszych musiało "uciekać" itp. Sam oceń.

    Dzieki za rzeczowa odpowiedz! policjant nic nie mowil mi o kosztach
    sadowych, cala akcja byla na pasach zero innych pieszych ja i moj pasazer..
    widzacy tylko jak koles dobiega i kopie :), swiety nie jestem i juz widze
    jak sedzina pyta jak zdarzyl dobiec przez 3 pasy :)), musze sobie to jakos
    logicznie opracowac:), bo byl na pasach w malej czesci.. to fakt.... ale
    ewidentnie zrobil to celowo, uciekal.. i potem sie jeszcze szarpal ze mna co
    bodajze jest nagrane w zgloszeniu na 112 z tego co wiem scjagali to
    nagranie, wiec moze to beda jakies elementy lagodzace:), pozatym 13lat jazdy
    i jeden maly mandat.. 4pkt. za predkosc.. tez moze sie liczyc?? no inigdy
    nie bylem na takim czyms :) wiec jakies doswidczenie nowe bedzie :)