  • Data: 2007-11-20 21:04:20
    Temat: Re: Sad grodzki czy mandat ??
    Od: "Yzedef" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skręcając w poprzeczną masz obowiązek ustąpić pierwszeństwa
    > pieszym przechodzącym jezdnię. Z opisu wynika, że sprawca (piśca) olał
    > obowiązek przepuszczenia pieszego, a ten w imię zasad sprzedał buta
    > sprawcy w błotnik.

    Znam przepisy :)) i zawsze pieszym ustepuje... to oczywsite.. tyle ze tutaj
    tak jak pisalem mialem spokojnie duzo miejsca aby zjechac przed nim... w tym
    miejscu sa 4 pasy ruchu.. 1 piesyz na pasach dopiero wchodzacy..
    przyspieszylem aby szybko wykonac manewer jeszcze przed skreceniem z tym iz
    on zobaczyl to i zaczal biec.. a potem to juz szybka akcja byla... koles
    ledwo siegnal.. i przy tym ostrego baranka zaliczyl.. bo z wyskoku bylo...
    nie kwestoinuje tego iz w teori mial pierwszenstwo ale tez po pasach
    przeciez sie nie biega i tego sie trzymam, pozatym spieprzal i musialem go
    ganiac.. a potem sobie wymyslil potracenie.. niewazne.. doradcie lepiej co
    zrobic?? wziasc ten mandat i spokoj czy grodzki ?? i mniej wiecej co sad
    moze midowalic mniej czy wiecej nzi te 300 :)) paru policjantow mowi mi by
    isc do sadu.. znajomy prawnik tez, i czy to mzoe w jakis sposob rzutowac na
    sprawe ktora ja wnioslem o uszkodzenie mienia ??

    6008