  • Data: 2007-11-20 22:00:17
    Temat: Re: Sad grodzki czy mandat ??
    Od: Cezary Andruszko-Przepierski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Yzedef napisał(a):
    > Witam
    > Mam taka sprawe a zarazem dylemat, jakis czas temu mialem niemila sytuacje
    > na przejsciu dla pieszych w wyniku ktorej mam uszkodzone auto, mniejwiecje
    > po krotce wyglada to tak iz skrecajac na skrzyzowaniu w prawo majac zielone
    > przechodzacy pieszy majacy tez zielone uszkodzil mi w zlosci tyl auta slady
    > sa ewidentne, zrobil to celowo.. przyjechala policja prewencja nic nie
    > powiedziala i tak ja zalozylem sprawe karna o uszkodzenie mienia koles o to
    > iz go potracilem. Oczywiscie o potraceniu nie ma mowy slady sa ewidentne i
> [...]
    zapłać chłopie te 300
    teraz jesteś przegrany.
    normalnie nie rozumiem jak zdązył kopnąć cie w tył.
    normalnie to powinieneś mu mignąć i najwyzej przejechac po butach
    ciaptak z ciebie nie kierowca.
    najnorma;lniej widocznie nie umiesz normalnie jeździc tak jak trzeba.
    a gdzie miałeś klakson
    po normalnym uzyciu klaksona to taki pieszy by był tak wystraszony, że
    nawet by nie zdążył zapakować kopa w tówj samochód.
    jestes młodym kierowca i tyle