    From: "Firma Handlowa" <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: SOWEX
    Date: Wed, 3 Jan 2007 12:20:11 +0100

    Herr wrote:
    > Witam!
    >
    > Dnia 27.11.2006 20:19:40 wylicytowalem na allegro nagrywarke dvd
    > (http://www.allegro.pl/item142661319_142661319.html) oraz mate
    > (http://www.allegro.pl/item142657079_142657079.html)
    .

    Czy Ty masz oczy? Przeciez widac jaka to fajna firma i jaki dobry towar
    sprzedaje :) Wystarczy przeczytac opinie oraz odpowiedzi na negatywy - sa tak
    "cudowne", bije z nich elokwencja i wcale nie sa pisane z automatu - ze balbym
    sie podejsc na 10m do tej firmy, by na mnie nie padl urok i moja glowa nie
    zmienila sie w plynna mase (tzn glownie mozg). Po to jest system opini, ale
    nadal widze ze ludzie wola kupowac sprzet oddany przez Helmuta do sklepu, ktory
    nie chce szajsu w domu ;). Musza zaopatrywac sie w prawdopodobnie
    pogwarancyjny, uszkodzony, a na pewno uzywany sprzet na zachodzie i to
    sprzedaja w prawie jak dobrej cenie, nie piszac ze uzywany czesto. Medion to
    marka szajsowa i nigdy tego nie zmienisz a tym bardziej ze jak sam widzisz
    handluja watpliwej nowosci towarem - popsutego nie naprawiaja bo serwisant
    wezmie w niemczech wiecej niz kosztuje ich zakup gdzies gleboko w chinach nowki
    :) A zlom idzie do Polski (jak smieci ktore chca u nas wywalac z tym ze jeszcze
    im za to placimy).

    Mata nie wiem... tez mi Ciebie szkoda bo mialem watpliwa przyjemnosc siedziec
    na takiej, ledwo co sie ogrzala po 10minutach siedzenia (w tym czasie jestem
    juz na miejscu docelowym). Wibracja byla rownie glosna co niektore wibry w
    komorkach, tzn wiecej energii chyba idzie na fale akustyczna niz na drgania :P.
    Chcial mi to sprzedac stary znajomy. Bidulek padl nisko i sprzedaje rzeczy z tv
    marketu, 400pln chcial za to. Eh... wrogowi nie polecam rzeczy z tv marketu i z
    medionu :)

    Widzialem zdjecia z aparatow cyfrowych klasy premier, medion. Auuuuuuuuuu wyje
    do ksiezyca jak wsciekly wilk, jakosc gorsza niz od obecnych komorek klasy sony
    ericsson (majacych jak na _aparat telefoniczny_ wspaniala jakos zdjec). A
    przypominam ze ludzie kupuja medion "aparat fotograficzny" bo ich nie stac na
    canon, olympus, sony itd. Tylko biednemu wiatr w oczy a chytry dwa razy traci.
    Ludzie apeluje, niech firmy jak sowex odejda z rynku. Nie stac nas na wywalanie
    pieniedzy w bloto.