  • Data: 2022-12-30 21:17:04
    Temat: Re: SM sobie pogrywa (tzw. system MOL)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.12.2022 o 17:35, EmBuf pisze:
    > Pytałem ich o FAKTY dotyczące (najogólniej mówiąc) infrastruktury osiedla.

    To powiadom Radę Nadzorczą, że odmówiono Ci udzielenia informacji. Bo
    wskazanie niedostępnego miejsca jako miejsca jej publikacji nie jest
    udzieleniem odpowiedzi.

    Jeśli odmowa udzielenia tej konkretnej informacji jest ścigana karnie,
    to również powinieneś złożyć zawiadomienie o przestępstwie / wykroczeniu
    opierając się na tej samej podstawie.

    --
    Robert Tomasik