  • Data: 2022-12-30 21:33:56
    Temat: Re: SM sobie pogrywa (tzw. system MOL)
    Od: EmBuf <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem o co sie pytales, ale moze to zasadne ... nie po to zrobili
    > ten system MOL, zeby odpowiadac na pytania.

    Ba! Na tyle to ja jestem domyślny -- ale dlatego właśnie zadałem pytanie
    tutaj, bo ja nie chcę być goniony do ,,nowoczesnych" systemów i apek.

    ,,My mamy system MOL, nawet już odpowiadać na pytania nie musimy,
    niech se sam poszuka, jak taki ciekawski" (czy jakoś-tak).

    A ja, ze swej strony powiedzmy że mam tylko maila, a WWW nie mam. I co? :)

    > Cos tam ponoc zrobil z lokatorskim prawem do lokalu,
    > ale jak czytam doniesienia prasowe, to sam juz nie wiem - zrobil
    > cokolwiek? Czy tylko czynsze zrownal?

    PiS, jak sięgnę pamięcią, to coś w 2010 obiecał rozpędzenie wszystkich
    SM poprzez obligatoryjne ich przekształcenie we wspólnoty.
    Na obietnicach się skończyło.