  • Data: 2022-12-30 19:49:03
    Temat: Re: SM sobie pogrywa (tzw. system MOL)
    Od: EmBuf <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeszcze raz, tylko wyraźniej:
    > - nie uzyskasz informacji za pośrednictwem e-maila ani telefonu,
    > albowiem niemożliwe jest zweryfikowanie tą drogą twojej tożsamości i
    > twoich uprawnień.

    Jeszcze raz, tylko wyraźniej:
    -- nigdy nie prosiłem o tajne informacje (i nigdy ten człowiek nie wspomniał
    nawet, że dostęp do nich jest w jakikolwiek sposób ograniczony)
    -- nigdy nikt z drugiej strony nie zgłaszał wątpliwości co do mojej tożsamości
    -- nigdy nikt ze strony sp-ni nie stwierdził, że nie mam prawo do zapytania o to, o
    co pytam
    -- w początkowym okresie mojego mieszkania tutaj NIE BYŁO PROBLEMU z odpowiedzią
    (pomijając już ,,zwyczajową" długą zwłokę mającą dać mi do zrozumienia, że
    ,,nie jestem taki znowu ważny")

    Po prostu gnom jakiś ,,zbiesił się" i usiłuje mi pokazać ,,gdzie moje miejsce".

    > Jedź do biura z dokumentami. Na miejscu dostaniesz odpowiedź.

    Z jakimi ,,dokumentami"?

    > zarząd spółdzielni ponosi odpowiedzialność za udostępnienie danych
    > osobie nieuprawnionej. Zapewne można to zmienić, jeśli członkowie całej
    > wspólnoty wyrażą zgodę na udostępnianie informacji każdemu chętnemu.

    To nie jest wspólnota, tylko spółdzielnia (czyli matecznik komuny). Niestety.