  • Data: 2012-05-10 21:08:32
    Temat: Re: Rzecznik praw konsumenta a zakup na firm
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik w <news:jogrk6$t99$1@inews.gazeta.pl>:

    > Użytkownik "Marek" <n...@e...spammer_stop> napisał w wiadomości

    > Firma nie jest konsumentem.

    <http://sjp.pwn.pl/szukaj/konsument>

    "konsument
    1. <<nabywca towarów lub usług albo użytkownik jakichś zasobów lub dóbr>>"

    Zwykle to pytający otrzymuje (jeśli) odpowiedź na zadane pytanie, a nie na
    pytanie, które miał na myśli, tym razem jest odwrotnie: odpowiadający tak
    bardzo skupia się na zadanym pytaniu, że odpowiada na niezadanie pytanie i
    to fałszywie ;P

    --
    Tomasz Nycz