eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRuch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo › Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
  • Data: 2008-10-29 14:41:51
    Temat: Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał:

    > Zgroza!

    Jeszcze większe kontrowersje są w przypadku wjazdu na tzw. rondo.
    Niektórzy traktują to jako zmianę kierunku jazdy w momencie
    wjazdu, a niektórzy (całościowo) jako przejazd przez skrzyżowanie.
    W zależności od tego, przy chęci wjechania w ulicę dochodząca
    do ronda z lewej strony, przed zbliżaniem się do ronda w/g jednych
    należy włączyć prawy, a drugich lewy kierunkowskaz. :-)

    Krystian