eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRuch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo › Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
  • Data: 2008-10-29 08:50:53
    Temat: Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
    Od: "Steel" <d...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A czego dotyczy art25? - przecinania sie kierunków ruchu( oddz.7).
    > jezeli kierunki ruchu sie nie przecinają ( lewoskręt dla obu
    > pojazdów) art 25 nie ma zastosowania.

    No i widzisz po raz kolejny sam sobie odpowiadasz ze nie masz racji!
    popatrz na rysunek sytuacyjny!

    > W przypadku przecinania sie
    > kierunków ruchu nalezy ustapic zarówno jadacemu w prawo jak i na
    > wprost - czego maykel nie zrobił.

    jakby gosc co nie zastosowal sie do znakow jechal spychaczem a pas ruchu
    ograniczalby plastikowe zapory z woda i przejechalby na wprost przez te
    zaporu czy dalej powinien mu byl autor ustapic drogi? smiem watpic.

    > O znakach T6... nie ma sensu dyskutować bo nie dotycza tego przypadku.

    chcialem ci pokazac ze uzywanie wielkich kwantyfikatorow to glupota...

    Steel