  • Data: 2005-12-27 00:06:40
    Temat: Re: Rozwod - wina
    Od: "Aga i Darek" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy warto walczyć o orzeczenie winy przy rozwodzie? Co można na tym
    > zyskać?

    Warto walczyć! Wiem to z własnego doświadczenia, a właściwie doświadczenia
    mojego męża. Chciał rozstać się z byłą żoną bez publicznego prania brudów.
    Była winna, byli świadkowie ale nie chciał tego dla dobra dzieci. Szybko się
    to zemściło i pokutuje ponad dziesięć lat.
    Były ogromne trudności gdy starał się o opiekę nad synem... i wiele, wiele
    innych. Adwokat często nam powtarzał, że błąd zrobił na samym początku
    rozwodząc się bez orzekania o winie. Na sprawach alimentacyjnych postrzegany
    jest jako winny. A ostatnio nawet na sprawie okazało się, że ex chce
    wystąpić o alimenty na siebie bo jako księgowa nie może znaleźć pracy, jest
    bezrobotna, cierpi na depresję i odszedł konkubent. Wydawało się to nam
    śmieszne ale okazuje się, że ma spore szanse.
    Tak więc moja rada to jeżeli sprawa jest tak oczywista, że może być
    orzeczenie o winie to zrób to. Nigdy nie wiedomo co przyniesie przyszłość a
    od prawomocnego wyroku nie będzie już odwołania w przyszłości.

    Pozdrawiam,
    Aga