  • Data: 2016-07-07 09:18:49
    Temat: Re: Rozwieść się czy nie - co radzicie?
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-07 09:07, Tomasz Chmielewski pisze:

    > Zupełnie jakbym słyszał wyborcę PiS przez ostatnie 8 lat - wybory
    > sfałszowane, manipulacje w komisjach wyborczych...

    jak glupot słuchasz... A tu wystarczy przeczytać ordynację wyborczą.
    Nigdy nie pisałem o sfałszowanych wyborach, czy manipulacjach (ogólnie
    kiedyś wkręciłem się do komisji, żeby zobaczyć jak działa to od środka i
    powiem tak, pewnie w małych wioskach, gdzie wszyscy się znają i mogą
    dogadać, jakieś duże kanty są możliwe, w większych miastach one od razu
    raczej wyjdą), natomiast od dawna zwracam uwage, że ordynacja w postaci
    jaka jast dzis nie pozwala w zasadzie na korzystanie z biernego prawa
    wyborczego w wyborach do sejmu oraz ogranicza Twoje szanse, jeśli nie
    jesteś popierany przez którąś z partii sejmowych (moment rozpoczęcia
    kampanii) w wyborach do senatu.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl