  • Data: 2016-07-06 17:59:43
    Temat: Re: Rozwieść się czy nie - co radzicie?
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 07/07/2016 12:36 AM, Kviat wrote:

    > Nie wiem czy celowo wypaczasz sens tego co napisałem, czy sobie tylko
    > żartujesz, dlatego na wszelki wypadek tego nie skomentuję :)

    Nie wypaczam.

    Po prostu ty sobie usprawiedliwiasz "bo reżim to" (i mając sporo racji),
    a inny, być może patrząc na ciebie, będzie usprawiedliwiał "a bo coś tam
    innego mi nie pasuje".
    A to prosta droga do anarchii (słowo pochodzące z klasycznego języka
    greckiego, heh).

    Nie pasuje ci obecny "reżim"? No to już za jakieś 3 lata kolejne wybory,
    namów znajomych, i wybierzcie taki, jaki wam będzie odpowiadał.

    Tomasz Chmielewski
    https://wpkg.org