    From: "Stokrotka" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozwiazanie umowy o prace - kpina jakas!
    Date: Mon, 9 Jun 2014 16:39:41 +0200

    >...tamten zbankrutował, bo tak było - to są fakty. Jaruzelski oddał władze
    >nie dlatego, że mu się społeczeństwa żal zrobiło, ale dlatego, że w kasie
    >było pusto i dalej nie dało się utrzymywać aparatu utrzymującego władzę.

    To , że sytstem się zmienił z jednago na inny nie znaczy, że zbankrutował.
    A Jaruzelski nie odał władzy z powidu pustkiw ZUS jak teraz jest, tylko by
    nie było rozlewu krwi i były jeszcze inne nie finansowe, a polityczne
    powody.
    Wtedy w ZUS nie brakowało pieniędzy, bo wpłacało tam około 10mln ludzi,
    teraz wpłaca 5mln, i to ten system zbankrutuje.
    Dlaczego zmiana systemu nie oznacza banktuctwa?
    Pszed II wojną był kapitalizm, po wojnie został zmieniony na socjalizm, może
    nawet komunizm, ale to nie oznacza, ze pszedwojenny kapitalizm zbankrutował.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
    cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d