  • Data: 2014-06-11 18:06:27
    Temat: Re: Rozwiazanie umowy o prace - kpina jakas!
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Problem w tym, że w przypadku uprzywilejowania pracowników
    > nie ma "balance". Raz (dawno) widziałem szefa, który nieopatrznie
    > zatrudnił inwalidę.
    > Akurat nie bardzo się sprawdzał na tym stanowisku, ale... inwalida.
    > Po jakichś dwu latach udało mu się go upchnąć w innym dziale,
    > z komentarzem po wszystkim: "nigdy więcej". I tak było.

    Przyznaję, w przypadku inwalidów ma sens to co piszesz. Ale jestem
    przekonany że w przypadkach innych wymienionych przeze mnie, tj. kobiety
    w ciąży i osób w okresie przedemerytalnym, taki układ jest dla w/w osób
    opłacalny.

    > Ale ja nie wymagam, aby "działalność" była "u góry".
    > Stwierdzam prosty fakt, że jeśli ta "działalność" powoduje szkody,
    > to trzeba znaleźć osła który za to zapłaci.
    > Pierwsze jest "źródło szkód" - ma kłopot ze znalezieniem pracy.
    > CHYBA, że płaci ten kto DAJE PRZYWILEJE.

    Ale wtedy kontrola zjawiska wraca na górę i uważam że per saldo jest
    bardziej kosztowne.

    p. m.