  • Data: 2014-06-09 11:46:57
    Temat: Re: Rozwiazanie umowy o prace - kpina jakas!
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-06-09 11:22, Stokrotka pisze:

    > Bzdury, ja uzasadniłam swoją tezę, ty tylko umiesz slogany pisać.

    Uzasadnienie na półprawdach, to nie uzasadnienie. Natomiast właśnie aby
    obalić czyjeś nie do konca trafne uzasadnienie wystarczy wykazać
    kontrprzykład. W tym wypadku - jest to pokazanie, że system tamten
    zbankrutował, bo tak było - to są fakty. Jaruzelski oddał władze nie
    dlatego, że mu się społeczeństwa żal zrobiło, ale dlatego, że w kasie
    było pusto i dalej nie dało się utrzymywać aparatu utrzymującego władzę.

    > To ten system bankrutuje.

    A to już zupełnie inna kwestia. Tak ten system tez bankrutuje. Niestety
    zarządzają nim osoby, które własnym budżetem domowym nie potrafiłyby
    zarządzać, ale to już zupełnie inna kwestia. Trafiliśmy z deszczu pod
    rynnę, ale to nie oznacza, ze tamten system był lepszy....

    > Co jest celem narodu?

    Ja jestem zdania, że cele najlepiej wyznaczać dla "małych ojczyzn".
    Epatowanie narodem - to puste slogany - zawsze!.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl