  • Data: 2014-06-11 17:48:09
    Temat: Re: Rozwiazanie umowy o prace - kpina jakas!
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ależ bardzo słusznie.
    > Problem leży gdzie indziej: Z JAKICH ŚRODKÓW.
    > Bo jak "tego kto ma pech", to proponuję, żebyś Ty był tym który płaci.

    No ale on nie ma pech, on wiedział jakie się wiąże z tym ryzyko :).

    Tak samo, jak kupię sobie nieruchomość, to nie będę zdziwiony mówił "o
    rany, jaki pech, czemu ja?" jak się okaże że muszę odświeżać chodnik.

    Fakt, to nieco obniża atrakcyjność nieruchomości z przylegającymi do
    niej chodnikami, z drugiej strony - z grubsza załatwia problem
    odśnieżania chodników.

    p. m.