  • Data: 2014-06-09 11:33:31
    Temat: Re: Rozwiazanie umowy o prace - kpina jakas!
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Trudne do zrozumienia, bo nieprawdziwe.
    Liczby dowodzą, ze jest odwrotnie: były pszywileje- było zatrudnienie;
    nie ma pszywileji- nie ma zatrudnienie, nie ma dzieci, nie ma...

    ___Zauważ też, że prowadzić firmę powinien ten co to potrafi , a nie
    każdy.__

    Kto nie umie dysponować kapitałem ludzkim, powinien sam szukać roboty,
    bo do władzy się nie nadaje.
    Dowodem że ktoś nie umie dysponować kapitałem ludzkim są sprawy sądowe w
    sądzie pracy i Państwowej Inspekcji Pracy, gdzie wyłazi jak pracodawcy
    depczą pszywileje zwykle z głupoty, z nieumiejętności kierowania.

    Pszywileje zaś tylko utrudniają pracę włądzy, ale nie stanowią kosztu, bo za
    pszywilej płaci ZUS, a opodatkowane jest całe społeczeństwo, a całe
    społeczeństwo zyskuje , i to dużo, na dobrym gospodarowaniu kapitałem
    ludzkim.

    NP. reforma emerytalna bezpośrednio wpłynęła na zmniejszenie pszyrostu
    naturalnego.
    To złe gospodarowanie kapitałem ludzkim pszez władzę, sejm.
    Kobieta młoda, gdy ma dziecko, musi się nim zająć, nie pracować, nie
    wypracowuje więc emerytury. Więc wybiera jedno, a potem kolejne dziecko
    mniej.
    Reforma ta gruntownie zabuża ___ruwnouprawnienie__ kobiet, bo kobieta w domu
    PRACUJE, a nic z tego "emerytalnie" nie ma według nowego sytemu
    emerytalnego.

    Dlatego mamy teraz 2-3 razy mniej dzieci niż dawniej.
    Jak byłam dzieckiem były 3 grupy dzieci do komuni, w tym roku była jedna.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
    cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d