    Date: Sat, 07 Jun 2014 13:45:53 +0200
    From: m <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozwiazanie umowy o prace - kpina jakas!

    W dniu 07.06.2014 13:16, Piotrek pisze:

    > Widziałem nie tak dawno dowcip rysunkowy, w którym były przedstawione
    > trzy pojemniki do recyclingu i dwóch urzędników. Jeden z urzędników
    > tłumaczył drugiemu: "wnioski petentów gromadzimy w tym okrągłym,
    > zielonym pojemniku z napisem papier".

    Z drugiej strony, ostatnio przekonałem się że pisanie odwołań o co się
    da może mieć uzasadnienie. Dostałem odszkodowanie za AC, ciut mało, ale
    nie na tyle mało żeby (w moim przekonaniu) był punkt zaczepienia do
    kłócenia się o to - tj. ja za te pieniądze nie znajdę samochodu, ale
    ubezpieczalnia mi bez trudu wykaże że da się znaleźć. Chciałem odpuścić
    ale kumpel mówi "pisz odwołanie". Ja na to "szkoda czasu, sam pisz jak
    masz ochotę, podzielę się z tobą". Napisał, pismo miało przesłanie
    "proszę o przeliczenie bo mi się nie widzi wasza wycena" + mnóstwo
    pustosłowia.

    Ku mojemu zdziwieniu - dołożyli 2 tys :).

    p. m.