  • Data: 2023-07-27 12:51:27
    Temat: Re: Rozporządzenia nie zwalniają ze zdrowego rozsądku
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 26 Jul 2023 23:17:34 GMT, Marcin Debowski wrote:

> [...]
    przełozonego? Bokiem, w poprzeg autostrady? I to taki radiowóz gdzie

    Naprawde ?
    :-)

    No, to mamy przekroczenie uprawnien i niedopelnienie obowiązków :-)

    A tak jakby zostawil jeden pas wolny.
    Nie umiecie nawet drogi zastawic ? :-)

    Choc w sumie, to ten jeden samochod nie objechal, wiec umiecie :-)

    Na autostradzie wydaje mi sie nieco glupie.

    W sumie to wystarczą dwa radiowozy, albo nawet jeden jadący srodkiem
    jezdni, do spowolnienia ruchu a nawet zatrzymania.

    > Wyjścia to by nie było jakby się zdarzył wypadek. Tu, przy takim
    > zabezpieczeniu jakie opisałes (policjant zatrzymujący ruch + radiowóz)
    > to jeszcze dodatkowo naraża się życie policjanta.
    >
    > To powinno być zaplanowane w sensie, że kilkaset metrów przed są już
    > ostrzeżenia, jest jakiś pojazd z harmonijką do zmniejszania skutków
    > uderzenia itp. Zrobienie takiej akcji adhoc na autostradzie jest
    > komplenie nieodpowiedzialne.

    Jakiekolwiek utrudnienie na autostradzie jest niebezpieczne.
    No ale jakos trzeba remonty robic, wypadki omijac itp.

    Zwykłe korki też się zdarzają ... tzn zazwyczaj niezwykłe, ale co kogo
    intereruje dlaczego 10 km dalej ten korek sie zrobil - tu jest koniec
    i tu trzeba jakos wyhamować :-)

    W sumie ... a jakby tak mgłe rozpylić.
    Kierowcy powinni zwolnic, ale policja pewnie nie ma prawa,
    a znając wyniki naszych kierowcow ... troche strat by było :-)

    Polewaczki włączyc i symulowac coraz wiekszy deszcz?

    Jeszcze teraz modne znaki zmiennej tresci ... wyswietlic ogranicznie
    do 80 i niech przestrzegają :-)

    J.