  • Data: 2023-07-27 16:10:36
    Temat: Re: Rozporządzenia nie zwalniają ze zdrowego rozsądku
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 27 Jul 2023 14:44:10 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Co "naprawdę"?

    Naprawde tak wpisany?

    > Zaczynasz "odlatywać" i to silnie.

    No jak. Sam piszesz ze musi byc poprzedzone, tymczasem nie było.

    A wiec z jednej strony Policjant uzył pojazdu bez poprzedzenia
    sygnałem, co jest przekroczeniem uprawnien,

    A z drugiej strony nie podał sygnału przed uzyciem ŚPB, co jest
    niedopełnieniem obowiązków przez tegoż .

    Masz inne zdanie ? :-)

    > To by jadący zastawianym pasem próbując go ominąć mógł wjechać pod tego
    > obok. Albo ominąwszy ponownie wrócił na ten blokowany pas.

    Oczywiscie, ja tylko mowię, ze przed tym radiowozem było miejsca na
    tyle szeroko, ze na oko jadący lewym pasem by sie tam zmieścił.

    Na co chyba miał ochotę, ale w koncu tego nie zrobił,
    więc nie wiem - wystraszył sie, oko mnie zawodzi i nie było miejsca,
    cos tam jeszcze stało na lewym pasie - np policjant z tarczą ...

    Tak czy inaczej - można było podjechac kawałek dalej i wyraźnie
    zastawic oba pasy.

    A moze kazali tylko jeden zastawić?

    J.