  • Data: 2023-07-28 06:56:27
    Temat: Re: Rozporządzenia nie zwalniają ze zdrowego rozsądku
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co więcej, by w ogóle mówić o odpowiedzialności, konieczna jest wina.
    > Nie wystarczy wykazać, że coś było merytorycznie wadliwe, ale jeszcze
    > trzeba dowieść, że sprawca o ty wiedział, albo przynajmniej mógł się
    > dowiedzieć.

    Chcesz powiedzieć że oni byli za głupi, żeby wiedzieć że nie należy
    wykorzystywać radiowozu jako środka przymusu bezpośredniego i bez
    wezwania do zarzymania stawiać w poprzek na autostradzie? To dlaczego
    jeszcze pracują - nie ma jakiegoś wymogu że trzeba być bardziej
    ogarniętym od małpy?

    > I ja w tym miejscu odnoszę się ogólnie do zagadnienia, a nie akurat do
    > tego konkretnego blokującego autostradę radiowozu. Zakładam, ze ktoś to
    > będzie wyjaśniał i podejmie kroki zmierzając do zapobieżenia powtórzeniu
    > się takiej sytuacji, która faktycznie wygląda na niebezpieczną.

    No przecież już się komendant pochyli i stwierdził, że przecież dobrze było.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!