  • Data: 2023-07-27 21:10:04
    Temat: Re: Rozporządzenia nie zwalniają ze zdrowego rozsądku
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.07.2023 o 18:48, J.F pisze:

    > No, syreny na maksa, koguty, i prawy pas zwolni i stanie ...

    Przecież ta suka nie miała nawet belki, więc nie było czego dawać na
    maksa. Jednego możesz być pewny - nie odpuściliby tylko dlatego że
    samochody jadą:P

    Czasem się zastanawiam czy oni są tak odważni czy odważni i głupi. Dwa
    razy wiedziałem jak tu ściągali gościa z lewego pasa - w tym raz jak
    kulson był już na środkowym to mu za plecami tir przejechał...

    https://www.google.pl/maps/@52.2963181,20.9630296,3a
    ,75y,131.86h,100.2t/data=!3m6!1e1!3m4!1sc-7NMpMkPF0P
    hoNM-AIQiw!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu

    Albo jak był kończący się pas przy spójni i każdy kierowca w warszawie
    widział że raz na rok ktoś się o budynek spójni rozbija to kulsony na
    tym pasie sobie samochody zatrzymywały. Do czasu aż jednego sprasowało
    jak na tą biedną gromadkę wpierdolił się kolejny który normalnie by się
    zabił na tym budynku jak wszyscy kozacy przed nim. No ale dla policjanta
    drogóki który przecież wiedział ile osób w tym miejscu zginęło ważne
    było żeby tam sobie mandaty wypisywać. A potem smutek...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!