  • Data: 2023-07-25 14:00:55
    Temat: Re: Rozporządzenia nie zwalniają ze zdrowego rozsądku
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wszyscy się "czepili" tych policjantów w radiowozie, a nikt nie próbuje
    > w ogóle zauważyć kwestii podstawowych. Kto wpadł na pomysł realizacji
    > tego przez pojedynczy radiowóz najprawdopodobniej Prewencji (wnoszę po
    > kratach i braku "R").

    A kto zrealizował ten pomysł w taki sposób?
    Nie ci w tym radiowozie?

    > Sądzę, że sytuacji by zaradziło choćby
    > zadysponowanie do realizacji tego zadania służby Ruchu Drogowego.

    Ale nie zadysponowali.

    > Ufam,
    > że policjanci z odpowiednim przeszkoleniem na pomysł zastawienia
    > autostrady by po prostu nawet nie wpadli.

    Serio? Trzeba mieć jakieś specjalne przeszkolenie żeby nie wpaść na
    pomysł zastawienia autostrady w taki sposób?
    Mam znajomych bez prawa jazdy i też by na taki pomysł nie wpadli...
    A nawet jakby wpadli, to po sekundzie zastanowienia sami by wiedzieli,
    że to zły pomysł.

    > Realizacji tego zadania
    > pojedynczym radiowozem sobie w ogóle nie wyobrażam. Nie wiem, na ile
    > pomysłodawca zdawał sobie sprawę z zagrożenia, jakie spowodował, zarówno
    > dla jadących autostradą, ale i samych policjantów wykonujących to
    > polecenie.

    Twierdzisz, że wykonujący to polecenie nie zdawali sobie sprawy?
    Czy może, że sobie zdawali, ale rozkaz to rozkaz?

    > Mamy w materiałach fragmencik filmiku zaczynający się ze 100~200 metrów
    > od feralnego radiowozu. Mamy pewność, że tam wcześniej nie było innego
    > oznakowania, czy policjanta zatrzymującego ruch, a my na filmie widzimy
    > tylko i wyłącznie to ostatnie ogniwo, gdzie próbowano wymusić niezbyt
    > sensownie realizacje wcześniej wydanego polecenia?

    "Tyle, że zaraz się tu wetną oszołomy, co będą knuli udział czynników
    mitycznych oraz snuć teorie spiskowe"

    https://tvn24.pl/krakow/autostrada-a4-trzebownisko-r
    adiowoz-stanal-w-poprzek-autostrady-bo-zabezpieczal-
    przejazd-kolumny-ekspert-komentuje-nagranie-7256249

    Jakby była pewność, że było inaczej, to chyba w odpowiedzi nadesłanej do
    redakcji komisarz Piotr Wojtunik, rzecznik podkarpackiej policji, raczej
    by o tym wspomniał.
    Czy jednak było inaczej, lecz wolał bezpodstawnie pogrążyć tych
    funkcjonariuszy?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr