  • Data: 2012-05-11 13:16:04
    Temat: Re: Rozliczanie hotelu w delegacji...
    Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale na fakturze na ogół jest napisane, _ile osób zakwaterowano_.

    Nie ma na to reguły. Widywałam faktury, gdzie podawano wręcz nazwiska
    osób korzystających, takie, gdzie była tylko ilość osób i takie, gdzie
    była tylko cena za ogólną usługę - nawet nie rozbita na ilość pokoi.

    > I jeśli jedną, to pracodawcy nie interesuje cena, byle była w limicie
    > (nie musi to być najtańszy pokój w tym hotelu).

    Dokładnie tak.

    > Ale jeśli jest napisane, że dwie osoby, to się zaczynają schody.

    No raczej, bo skoro wydelegował jedną osobą, a wpisano dwie, to dlaczego
    ma płacić za dwie?
    A do czego dążysz Michale? :)

    N.