  • Data: 2012-05-14 14:15:33
    Temat: Re: Rozliczanie hotelu w delegacji...
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Nixe" <n...@n...pl> writes:

    > "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisał

    > Tak jest.
    > Nie wnikając w uczciwość pracownika w takiej sytuacji pracodawca zwraca 100%

    > Ale ile zapłaciła? 100 EUR czy 50 EUR, bo raz piszesz tak, a raz śmak.

    Zawsze piszę tak samo.

    Powtórzę słowo w słowo z poprzedniego postu:

    Przy czym, żeby nie było, że wymyślam problem teoretyczny, spotkałem
    się z interpretacjami 'pani z księgowości' następującymi (w tej samej
    instytucji w różnym czasie!!!):

    1. Instytucja płaci tyle, ile by zapłaciła za jedną osobę (a wie, ile,
    bo delegowała jeszcze drugiego pracownika, który nocował sam),
    resztę dopłaca towarzysz.
    2. Instytucja płaci połowę ceny z faktury.
    3. Instytucja płaci "w zasadzie" połowę ceny z faktury, ale "napisz
    pan podanie, to zapłacimy 70%".

    TA SAMA INSTYTUCJA RAZ ZAPLACIŁA 100, raz 50 i raz 70.

    Więc nie twierdź, że "na pewno nie zapłaci 100", bo ZAPŁACIŁA.

    GOT IT?

    MJ