  • Data: 2009-01-25 13:49:32
    Temat: Re: Rozdawanie pieniędzy :)
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel> szukaj wiadomości tego autora

    > Trochę poniosła Cię wyobraźnia :) ktoś kto miałby prowadzić sugerowaną
    > przez Ciebie działalność musiałby mieć wielu takich pracowników
    > wysyłających smsy na nr premium żeby to się opłacało, mam na myśli wiele
    > tysięcy. Nie sądzę też żeby pracodawca tego nie zauważył :) przecież na
    > bilingu ewidentnie widać duży koszt smsów z których nie dałoby się
    > wytłumaczyć. Więc Twój pomysł jest mocno naciągany i niewykonalny.

    Wykonalny. Dokładnie w ten sposób działały w latach 90-tych telefony
    0700 - były zarówno sex-linie, jak i takie, które oferowały właśnie
    różne modele prowizyjne, np. 10 zł za rejestrację i ileś tam
    wydzwonionych minut.

    I to działało - głównie dzwonili ludzie w porach nocnych, np.
    ochroniarze, czy inni pracujący wieczorem/nocą.

    > Moja działalność jest w pełni legalna. W swoim pytaniu nie podałem w
    > jaki sposób zarabiam, więc nie wiem skąd od razu wietrzycie oszustwo :)

    Stąd, że nie potrafię sobie wyobrazić modelu biznesowego opartego na
    takich prowizjach, a skutecznego w takiej małej skali. To po prostu
    śmierdzi małym polaczkiem kombinującym, jakby tu na lewo zarobić.

    > Takie portale chociażby jak ceneo.pl rozdają po 0.10gr za kliknięcie
    > w ich banner, mój system działa na podobnej zasadzie.

    Ale oni mają:
    - full użytkowników, a więc efekt skali
    - dobry marketing
    - spore rezerwy kasy