eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRozbieżność cen w dużej sieci sklepów › Re: Rozbieżność cen w dużej sieci sklepów
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.k-dsl.de!border2.nntp.ams
    .giganews.com!nntp.giganews.com!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!pos
    tnews.google.com!j14g2000yqm.googlegroups.com!not-for-mail
    From: BK <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozbieżność cen w dużej sieci sklepów
    Date: Thu, 31 Dec 2009 05:35:04 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 36
    Message-ID: <b...@j...googlegroups.com>
    References: <7...@n...onet.pl> <hhgcuc$1dc$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <3...@o...googlegroups.com>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    NNTP-Posting-Host: 87.206.27.151
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1262266505 10261 127.0.0.1 (31 Dec 2009 13:35:05 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 31 Dec 2009 13:35:05 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: j14g2000yqm.googlegroups.com; posting-host=87.206.27.151;
    posting-account=7DTsDAoAAAC1lvNiNV8hHAj-HnhX3qQC
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.1.6)
    Gecko/20091201 Firefox/3.5.6 (.NET CLR
    3.5.30729),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:622102
    [ ukryj nagłówki ]

    On 31 Gru, 08:49, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:
    > BK napisał(a):
    >
    > > Tak oczywiscie - obiektywna matematyka pokazuje, ze oplacenie kuriera
    > > oraz koszty uprawnien konsumenckich [odstapienie od umowy zawartej na
    > > odleglosc] sa zdecydowanie drozsze niz:
    > > - zatrudnienie sprzedawcow [wynagrodzenia, zus ect.]
    > > - wynajacie lokalu nadajacego sie do sprzedazy bezposredniej sprzetu
    > > agd/rtv oraz ponoszenie kosztow utrzymania takiego lokalu [ochrona,
    > > media ect.]
    > > - wystawienie asortymentu na wystawe [czyli zakupienie dla siebie
    > > kilku TV ect. ect. ktore pozniej mozna sprzedac jedynie pozniej
    > > kosztow]
    >
    > Żartujesz? Przecież omawiamy *konkretną* sytuację w które sklep oferuje
    > w prowadzonym pod swoją marką e-sklepie taki sam towar ale w niższej
    > cenie.

    Zartujesz - i myslisz, ze zadna sensowna siec sprzedazy nie jest w
    stanie policzyc, ze dochod X ze sprzedazy telewizora kanalem
    tradycyjnym uzyska przy marzy 20%, a przy kanale intenetowym
    10%? ? ;-)

    Zauwazyles, ze juz nikt nie prowadzi sieci sprzedazy w oparciu o
    16kartkowy zeszyt w kratke?

    Nawet jeden przedsiebiorca jest w stanie skutecznie liczyc koszty "n"
    kanalow sprzedazy i pod kazdy kanal ustawiac odpowiednia marze.

    Kanalem internetowym wiele firm sprzedaje taniej, bo ten kanal jest
    tanszy. Nic nie stoi na przeszkodzie, zeby sprzedawac takze kanalem
    tradycyjnym - drozszym.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1