  • Data: 2006-11-22 15:01:34
    Temat: Re: Rondo i zasady na nim panujace
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In the darkest hour on Wed, 22 Nov 2006 15:42:43 +0100,
    szerszen <s...@t...pl> screamed:

    > wyglada normalnie, :) jak rondo, a wjezdzajac na nie od strony centrym w
    > kierunku mostu poniatowskiego jest znak zakazu sklretu w lewo czyli nowy
    > swiat
    >
    > tu masz polowke wjezdzajac od poniatoszczaka
    > http://x10.putfile.com/10/28202131814.jpg

    Trochę dziwny jest ten skręt w lewo na pasie. Spodziewałbym się raczej
    miejscowego zakazu skrętu w prawo. Przydałby się jednak widok z lotu
    ptaka. Czy są tam znaki C-12?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:232B ]
    [ 16:00:06 user up 11168 days, 3:55, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Money is just the poor man's credit card. -- Marshall McLuhan