  • Data: 2022-09-02 18:46:19
    Temat: Re: Reparacje wojenne od Niemiec mają szansę?
    Od: KIKI <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 02.09.2022 15:35, J.F wrote:

    > Fakt, ze cos im odbilo. Moze nie calemu narodowi, ale sporej czesci.
    > Faktycznie filozofia nadludzi?
    > W Iws tego nie bylo ...

    Dzisiaj podawali, że w Rosji 87% jest za wojną z Ukrainą i posłuchajcie
    co mówią mieszkańcy zaczepiani na ulicy czy ruscy na wakacjach w
    Europie. To jest dokładnie to co hailujący Niemcy przed wojną.

    > A gdzie tam, armia kosztuje i dobrze im bylo z niewielką.

    100 miliardów euro mają wydać na armię. Nie wiem czy to dobrze dla
    Europy. Moim zdaniem źle, bo jak poczują siłę to zrobią kolejną burdę.
    Jedyna szansa w tym, że F35 można będzie im wyłączyć zdalnie.

    > Nie mowie nie, ale jak widzisz i w tym cos sie zmienia.
    >
    > Poza tym to na razie byloby "kosztem Ukrainy, dla dobra wiekszosci
    > krajow Europy".

    Moim zdaniem to by było kosztem wszystkich krajów w Europie. Niemcy
    sobie obmyśliły plan, że za bardzo niską cenę gazu, prawdopodobnie dużo
    niższą niż my czy inni, będą mieli gazowy hub i władzę nad resztą
    krajów. Doskonale wiedzieli czym to śmierdzi, bo to jest oczywiste, że
    Rosja by szantażowała naziemnymi dostawami. Tak było z ropą do rafinerii
    w Możejkach jakby ktoś nie pamiętał. Rurociąg się zepsuł i nie ma go do
    dziś.
    Własny interes Niemiec ponad wszystko to jedno ale i chęć dokopania
    reszcie to drugie.

    Dziwi mnie tylko czemu sami tak wpadli w bagno i oddali przemysł
    Gazpromowi? Ja myślę, że to zwykła korupcja i zdrada kraju. Politycy
    przebierali nogami kiedy skończy się kadencja i zostaną dyrektorami w
    Moskwie.
    To są właśnie Niemcy, nieobliczalni. Teraz się boją dać parę czołgów
    żeby im Putin czegoś nie zrobił. Przecież ich nie napadnie, bo nie graniczą.
    Niemcy się musieli dogadać z Ruskimi i są teraz szantażowani przez Kreml.
    Bardziej im zależało na współpracy z Rosją niż na EU. W EU chcieli tylko
    mieć ostatnie zdanie.

    I to nie byłoby tylko kosztem Ukrainy, Putin by najechał po kolei
    wszystkich.