  • Data: 2022-09-05 13:04:39
    Temat: Re: Reparacje wojenne od Niemiec mają szansę?
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.09.2022 o 18:26, KIKI pisze:

    > Powinna być demokraacja 3.0 taka aby można było posła odwołać przez
    > internet i aby za złamanie obietnic dostawał paragraf KK. Kiedyś musi
    > się to zmienić w tym kierunku.

    Powinno być tak, że bez zgody wyborców poseł nie może zmienić klubu
    sejmowego.

    Tak, poseł w kampanii wyborczej powinien składać obietnice i wszystkie
    składane przez posła obietnice powinny być procedowane w sejmie i
    powinien tracić mandat poselski, jesli zagłosuje inaczej niż obiecywał.

    Jest kilkanaście tematów, na których zależy wyborcom, które mielą się w
    kolejnych kadencjach raz w te, raz we wte.