  • Data: 2022-09-04 14:29:10
    Temat: Re: Reparacje wojenne od Niemiec mają szansę?
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 2 września 2022 o 14:20:39 UTC+2 KIKI napisał(a):

    > Niemcy to dalej ci sami Niemcy, którzy wzniecili dwie poprzednie wojny
    > światowe.

    Druga była nastepstwem pierwszej, nawet usańce wiedzieli czym zakończy się
    upokorzenie niemiec na prośbę UK i FR.

    No a 1WW na pewno wywołana przez niemca?
    UK: dla nas zagrożeniem są niemieckie kominy
    Czytaj: niemcy są druga potęgą światową ze swoim przemysłem, my im zazdrościmy i coś
    z tym trzeba zrobić (tak jak dziś usa chcą coś zrobić z chinami)

    https://historia.org.pl/2014/09/25/ksiazka-ktora-wyw
    olala-pierwsza-wojne-swiatowa/

    2WW się skończyła, mimo to DE znów prześcignęli UK w l. 70.