    From: Animka <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Renta po mezu, czy co...
    Date: Tue, 02 Oct 2012 00:13:11 +0200
    <k44tv4$1ml$1@news.dialog.net.pl> <k44vii$j6e$1@dont-email.me>
    <k458qa$730$1@news.dialog.net.pl>
    <5066a39f$0$1309$65785112@news.neostrada.pl>
    <k494k5$bg$1@news.dialog.net.pl>
    <50694460$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
    <k4cpi0$c1v$1@mx1.internetia.pl>

    W dniu 2012-10-01 21:00, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    > Ee yy ... ja mam przeciwko wszystkim emerytom, którzy mogą pracować. Bo
    > emerytury są po to by pomóc tym, którzy już nie mogą pracować a nie tym,
    > którzy jeszcze mogą. Jak ktoś zaoszczędził i stać go by nie pracować to nie
    > jest emerytem.

    Super! Teraz załatwiaj pracę emerytom, których nie dopuszcza się do
    pracy, bo grasują całe bandy/paczki młodszych ludzi, przyjezdnych, w
    szczególności ze wsi i trzymają się ze sobą w kupie. Oni idą po trupach.
    Nie dopuszvzą nikogo, szczególnie emeryta do swojej paczki. No chyba, że
    to jakaś mamusia, tatuś.

    --
    animka