eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - zwrot gotowki › Re: Reklamacja - zwrot gotowki
  • Data: 2007-12-04 05:33:37
    Temat: Re: Reklamacja - zwrot gotowki
    Od: darw <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > To nie jest anulowanie platnosci (chyba, ze nie minelo kilka dni od
    > transakcji, wtedy byc moze sie uda samo anulowanie, przed ksiegowaniem), tylko
    > tzw. "chargeback", czyli platnosc karta pod prad :-). Organizacje platnicze
    > zycza sobie za to zwykle dodatkowe oplaty.

    To nie tak...
    Klient płaci w sklepie 1000 zł kartą, sklep płaci 20 zł prowizji.
    Czyli sklep dostał od klienta 980 zł.
    Jeśli w wyniku reklamacji zwróci gotówkę (1000 zł) to będzie do tyłu o
    te 20 zł prowizji.
    Jeśli zaś zrobi uznanie karty jako zwrot transakcji to pomniejszy on
    prowizję w danym miesiącu. Więc w takiej sytuacji sklep wychodzi na
    zero.

    Sklep wymaga karty, ale nie dokładnie tej karty którą płacono, tylko
    karty... Jeśli na paragonie widnieje napis VISA - to mogą chcieć kartę
    org. VISA.

    Darek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1