eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja z tytulu niezgodnosci towaru z umowa. › Re: Reklamacja z tytulu niezgodnosci towaru z umowa.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "MIX-NET" <hk@.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja z tytulu niezgodnosci towaru z umowa.
    Date: Mon, 2 Apr 2012 22:30:34 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 40
    Message-ID: <jld29l$fd7$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jl4slk$lns$1@inews.gazeta.pl> <jl7i0u$sji$1@inews.gazeta.pl>
    <jl7m9v$nfq$1@inews.gazeta.pl> <jl7vqr$3s7$1@inews.gazeta.pl>
    <jl9j2p$lhn$1@inews.gazeta.pl> <jl9rg8$le0$1@inews.gazeta.pl>
    <jlai0c$oa2$1@inews.gazeta.pl> <jlbv02$hme$1@inews.gazeta.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1204021325290.3180@quad>
    NNTP-Posting-Host: 84-10-96-55.dynamic.chello.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1333398645 15783 84.10.96.55 (2 Apr 2012 20:30:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 2 Apr 2012 20:30:45 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-User: mix_net
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:701087
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w
    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.1204021325290.3180@quad...

    > Czekaj.
    > Jesli sklep się ustosunkował, *uznajac* reklamację (skoro wezwali
    > serwis), to cos mi nie gra w Twoich tezach.
    > Ustosunkowanie się reklamacji a uznanie Twoich żadań to chyba
    > nie to samo :]
    > (aczkolwiek przekroczenie terminu może działac in plus w kwestii
    > "uciażliwosci").
    > Cos przeoczyłem?

    Nie bardzo wiem o co Ci chodzi. Sklep dostal pismo, ze reklamuje towar z
    tytulu niezgodnosci towaru z umowa. Moje żądania to zwrot gotowki. Gosc
    podbil papier, dostalem kopie i zaproponowal wezwanie serwisu, na co
    przystalem, bo na moj chlopski leb ot tak sobie kasy nie wyplaca, tylko
    serwisant najpierw musi stwierdzc, czy moje roszczenie jest zasadne. Myle
    sie?



    >> Czas gra na moja korzysc. Bede informowal na biezaco.
    >> Moze ktos w przyszlosci bedzie madrzejszy w walce z serwisami.

    Jak na razie serwis olal sprawe. Pytanie co dalej? Sklep ma 14 dni na
    "informacje o sposobie reklamacji"

    1. Serwisant nie przyjechal na umowiony przez sklep termin. Prawdopodobnie
    beda probowali umowic sie na inny termin, jednak mi teraz nie bedzie
    pasowac. Co bedzie dalej? Jaka odpowiedz da mi sklep nie wiedzac co
    faktycznie dzieje sie ze sprzetem?

    2. Co jezeli serwisanci beda na tyle bezczelni, ze powiedza ze po prostu w
    poniedzialek nikogo nie zastali w domu. Jakie sklep ma ruchy w tym momencie?

    pozdrawiam
    MIX-NET


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1