eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja z tytułu gwarancji czy niezgodności?Re: Reklamacja z tytułu gwarancji czy niezgodności?
  • X-Received: by 10.157.45.136 with SMTP id g8mr803750otb.3.1467379544302; Fri, 01 Jul
    2016 06:25:44 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.157.45.136 with SMTP id g8mr803750otb.3.1467379544302; Fri, 01 Jul
    2016 06:25:44 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!jk6no83174
    37igb.0!news-out.google.com!d62ni8905ith.0!nntp.google.com!jk6no8317435igb.0!po
    stnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 1 Jul 2016 06:25:44 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <577627c9$0$12558$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=83.11.0.184;
    posting-account=1bgw0AkAAADRxmlN2IUfiLukBBJOTwBY
    NNTP-Posting-Host: 83.11.0.184
    References: <8...@g...com>
    <nkmlfd$vs2$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <nko350$d5l$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <nkocrr$mp8$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <nkoo8n$lqu$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <nl4e2d$16ut$2@gioia.aioe.org>
    <4...@g...com>
    <577627c9$0$12558$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <c...@g...com>
    Subject: Re: Reklamacja z tytułu gwarancji czy niezgodności?
    From: Kris <k...@g...com>
    Injection-Date: Fri, 01 Jul 2016 13:25:44 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:756550
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu piątek, 1 lipca 2016 10:20:27 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Kiedy w zasadzie ma racje.
    > (p)oslowie w swej madrosci nie raczyli sie wypowiedziec co w przypadku
    > awarii sprzetu.
    Teraz to już bez znaczenia- nie ustosunkowali się do reklamacji w terminie 14dni
    znaczy uznali.
    Aczkolwiek pytanie z pierwszego posta ciągle bez odpowiedzi- zarówno konsument jak i
    sklep maja po dwa komplety kwitów(z gwarancji, z niezgodności)
    Które ważniejsze?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1