eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja towaru - a kompletność wyposażenia › Re: Reklamacja towaru - a kompletność wyposażenia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: fi5h <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja towaru - a kompletność wyposażenia
    Date: Thu, 09 Dec 2004 11:32:30 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 50
    Sender: f...@p...onet.pl@2.eia.pl
    Message-ID: <cp99k4$b6p$1@news.onet.pl>
    References: <cp174p$48i$1@inews.gazeta.pl> <cp945u$1l$1@news.onet.pl>
    <cp94p4$i24$5@galaxy.uci.agh.edu.pl> <cp97vt$jk1$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 2.eia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1102588356 11481 212.160.136.163 (9 Dec 2004 10:32:36 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 9 Dec 2004 10:32:36 GMT
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; PL; rv:1.7.3) Gecko/20041007
    Debian/1.7.3-5
    X-Accept-Language: pl, en
    In-Reply-To: <cp97vt$jk1$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:262073
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik topjes napisał:
    >
    > Mało tego - ten serwisant od razu stwierdził, że płyta jest uszkodzona. I ja
    > naprawdę rozumiem, że Ustawa nie precyzuje terminu wymiany - więc jedyne co
    > mogę zrobić to czekać. Tylko, że mógł bez problemu mi tę nieszczęsną płytę
    > wymienić. A w świetle Ustawy poszedłby roszczaniem zwrotnym do hurtownika, u
    > którego kupił. Ale musiało by mu się chcieć.

    tak , ale jak juz pisalem chodzi tu o mrozenie ceny w towarze.. po co ma
    wydawac sprawna plyte odrazu a czekac

    >
    > I pytanie do kolegi fi5h. Kupiłeś telewizor za 5 tys. Zgubiłeś pilota, a po
    > tym w telewizorze coś się psuje. I co Ty na to?

    oddaje na gwarancji, ot co ja na to.
    Jak chcesz z rekojmi lub z niezgodnosci to musisz miec komplet. Tak juz
    niestety jest. Bo co w przypadku jesli sprzedawca nie odpowie na Twoje
    roszczenia w ustawowym terminie i musi np wedle Twoich roszczen wydac
    nowy TV ?
    Musi wydac go z kompletem, czyli z pilotem bo te nie sa sprzedawane
    oddzielnie.


    Też jesteś taki przekonany,
    > że bez pilota nie da rady?

    tak jestem, jestem sprzedawca i serwisantem.

    Przychodzisz do serwisu a gościu na to "Panie,
    > bez pilota ja tego panu w ogóle nie przyjmę"

    z niezgodnosci.

    A dokładnie to ja usłyszałem w
    > serwisie - NIE PRZYJĘLI mi w ogóle tego sprzętu. No i co Ty na to?

    tak jak wyzej. Jak zespuje sie TV a nie masz kompletu to nie licz ze
    komplet Ci sprzedawca wyda.
    Na gwarancji mozesz i bez pilota oddac.
    Choc kwestia i tak dogadania, bo jak sprzedawce zagadasz to i przyjmie
    na niezgodnosc bez kompletu, to juz jego wola i jego problem pozniej.

    > pzdr
    > topjes
    >


    --
    fi5h

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1